Veelgestelde vragen
Ai dat is vervelend! meestal wilt dit zeggen dat bij uw bestelling de volgende zaken van toepassing zijn:
1) ofwel is uw bestelling te groot/zwaar is voor met een postpakket, of XL pakket op te sturen
2) De bestelwaarde is te laag om met onze eigen vrachtwagendienst op te sturen
3) Uw doorgegeven leveringsadres bevind zich buiten de regio die we bedienen met onze vrachtwagendienst
U kan onze courante leveringsvoorwaarde hier terugvinden.
Uiteraard willen we samen met u bekijken of er alternatieven zijn, best neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag verder!
Dat klopt! Bij leveringen met ons vrachtwagenvervoer is het vaak nodig dat we materiaal op een palletje zetten. Dit zodat we alles met onze kraanwagen kunnen opheffen en netjes op de werf kunnen neerzetten, afhankelijk van de goederen tellen we hier een EURO-pallet of een PLATEN-pallet bij. Deze worden volledig terugbetaald bij retour
Zowel bij vrachtwagenvervoer hanteren we een levertermijn van 2 werkdagen, voor pakketjes hebben we een termijn van 2-4 werkdagen. Dit enkel als de goederen op stock zijn! Moest dit niet het geval zijn nemen we even contact met u op.
Bij vrachtwagenvervoer die dicht bij het minimum bestelbedrag zitten tellen we ook een werkdag extra voor uit te leveren. Voor leveringen in het buitenland tellen we ook 2 werkdagen extra.
U mag uw waarborgpaletten aan een van onze vestigingen retour brengen, indien u hier een factuur van heeft mag u deze altijd meenemen, dat is wat sneller.
Bij teruggave worden deze ofwel:
- meteen verrekend met bijkomend materiaal dat u wenst mee te nemen.
- volledig ter plaatsen terugbetaald.
- teruggestort aan het rekeningnummer dat u aan ons doorgeeft (duurt 1-3 werkdagen).